onsdag, november 19, 2008

rodet liv

Intet er som det skal være. Jeg er tilbage i mit jeg hader min krop stadige. Jeg føler mig udulig som kvinde, og forråd af min egen krop.. Jaja jeg er kun gået 4dage over tid, men mit liv har de sidste 4 uger været præget af 7-8 gange med veer som så er gået i sig selv.. Jeg har næsten prøvet alt for at få dette barn ud men intet virker... Jeg er fysisk og psykisk smadret og har ikke overskud til noget.. Jeg har hverdag familie og venner i røret som skal høre om der ikke snart sker noget... Men nej min lorte krop gider ingen ting... Jeg føler stort behov for at straffe min krop, men ved jo godt at dette vil gå ud over barnet så jeg gør ikke noget andet end at hade den.

Med hensyn til den ting jeg nævnede i sidste indlæg er der ikke sket noget. Jeg er dog blevet forundret over hvordan der findes folk der udnytter andre ulykke til at tjene penge på det... Men vi håber at det hele snart ser lidt lyser ud...

Ingen kommentarer: