fredag, november 28, 2008

mine sønner

Lørdag den 22.11.08 kom min anden søn til verden. Desvære har dagene efter følgende været overskygget af at den store har været syg og derfor har krævet ekstra meget... Jeg har haft svært ved at føle mig tilstrækkelig og har nogle dage virkelig følt jeg har svigtet den store... Nu håber jeg endlig det hele er ved at vende... I dag har han været i dagpleje og det gør mit overskud er meget større... Og jeg ved at han virkelig har haft brug for at komme ud og lege... Desvære havde vi i går en dårlig oplevelse med hans gæste dagpleje som sendte ham hjem da hun mente han stadig var syg... Jeg vil ikke have mit barn skal være syg i dp. så fint hun ringede... Men da min mand hentede fik han fornemmelsen af at det bare var fordi at hun skulle ud af døren og kun havde plads til 4 børn i hendes barnevogn... De var klappet og klar og vores barn lå på et tæppe i en gang... Dette var 5min efter jeg havde snakket med hende... Vores søn fejlede intet da han kom hjem... Og jeg havde taget temp på ham inden og efter han tog af sted... Inden var den 37,1 og da jeg hentede var den 37,3 hun påstod så i dag at hun havde ringet fordi at den var på 38.... grr jeg hader når folk lyver mig op i hovedet... Ja mit barn lå på gulvet og lå da min mand hentet. Men han er lige blevet store bror og har meget hans lille hovede skal arbejde med... Jeg ved ikke hva der er hva... Men jeg er nok mest galt fordi det hele virkede sådan lidt for planlagt... Jeg er meget spændt på hvordan det er gået når jeg henter i dag... Han har rigtig været i hopla inden jeg aflevere, men lige nu mistænker jeg hende for at sige det ikke er gået så godt lige meget hva...

Mine tanker er et forkert sted i forhold til at være nybagt mor, men det er der pt. ikke noget at gøre ved...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med sønnen :-)
Kedelig oplevelse med gæstedagplejen. mvh Lis

Monja sagde ...

Tillykke med den lille mirakelbaby.

Jeg har prøvet noget lignende, hvor de ringede fra vuggestuen og bad mig hente en "syg" dreng, da de vidste jeg var hjemme med den anden, som vitterlig var syg. Det kan være meget hårdt med en syg og en rask, og jeg kan godt forestille mig det også må være hårdt med en rask stor dreng og en lille nyfødt.

Knus Monja