torsdag, november 20, 2008

Endnu et forsøg mislykkes.

Jeg var til fys i går og hun prøvede at sætte nogle nåle i de zone punkter der er hvor man kan sætte gang i fødslen. Men her et døgn senere er der overhovedet ikke tegn på noget som helst... Jeg er bare så frustret og føler sådan en indvendig sorg. Ikke fordi jeg ikke ved at jeg nok skal få barnet ud. Men vi nærmere os snart en masse grimme alternativer. Igang sættelse, et barn der er overborn, eller den helt slemme kejsersnit... For jeg er da godt nok totalt ved at opgive troren på at min krop selv kan finde ud af det.

Sidste gang startede det om morgen, så derfor har min hjerne overbevist sig selv om at der ikke sker noget efter kl 12 hver dag. Dette er både godt og skidt. For hverdag omkring dette tidspunkt bliver jeg ked af det og føler mig modløs. Men på den anden side prøver jeg så på at nyde efter middagen og tænke på noget andet.. Hehe selv om dette overhovedet ikke lykkes...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvad blev det? mvh :-)