fredag, marts 06, 2009

2år

Min store dreng blev 2år i går, det er bare helt vildt som tiden flyver...Vi havde en rigtig dejlig dag. Og han nød at åbne gaver og blev rigtig glad for alle sine gaver... Men nok i sær for sin nye trehjulet cykel han fik af bedstemor og bedstefar.
Om morgen da han vågende gik jeg ind og sang for ham og havde gaver med ham blev meget glad... Jeg havde også hængt en giolante op med tog som han blev rigtig glad for og snakkede meget om hele dagen... Vi gav ham bare nogle småting jeg havde købt de sidste par mdr. på tilbud, for vi vil vente og købe noget til sommer... Vi regner med han skal have et køkken til hans legehus. Men vores stue er simpelhen ved at revne af legetøj så vi vil vente til det kan komme uden for at stå...
Jeg havde besluttet mig for at sende ham i dp nogle timer så jeg kunne få ordnet en masse. Min mand har været syg i næsten en uge så det hele træmgte til en større omgang. Men jeg nåde også at bage lagkage og chokoladekage... Som blev til 2 kagemænd... da vi igen skal have gæster i morgen.. af min mand familie... Og måske også søndag af hans anden familie. jojo der er nok at se til...
Jeg er desvære også selv lidt små forkølet men håber meget jeg slipper for den samme omgang som min mand og vores familier.. 39 i feber og ondt alle vejne, hoste m.m. Jo de har alle haft den der lands omdækkende influensa.
Projektet i dag er at slappe af så meget som muligt også måske lige bage en lagkage til i morgen... Men det er heldigvis nemt gjort. Rengøringen kan ikke batalte sig at gå i gang med før i morgen... Men vi har også være så smarte først at invitere dem til om eftermiddagen til kaffe... Vi har altid laver aftens mad eller middags eller morgen mad... Men kaffe er da klart det nemmeste og hvorfor lave så meget bøvl ud af det...
Vi havde jo også min familie til aftens mad i går og det er mere end rigeligt... Den store reagere også kraftigt på at få så meget sukker lige inden senge tid. Men det er han jo overhovdet heller ikke vantil... Her hjemme for han næsten aldrig noget inden han skal i seng... max lidt popkorn til hygge... Ikke fordi han ikke nogle gange for noget usundt men det er oftes når vi er i byen på besøg hos andre... Jeg har heller ikke helt stur på hvor meget han fik for han legede meget af tiden med mine nieser og de gik alle til og fra og spiste lidt kage og slik.
Men hvem ved måske skyldes det noget helt andet at han ikke kunne sove...
Det første han gjorde her til morgen var igen at cykel på sin nye cykel...

Ingen kommentarer: