onsdag, juni 04, 2008

sjov læsning


Jeg har lige læst lidt om hvordan jeg havde det i min sidste graviditet... Og det er næsten de sammeting jeg brokker mig over i mine indlæg den gang som det der fylder hverdagen nu... Jeg havde dog ikke bækkenløsning på dette tidslige tidspunkt...

Blandet min mad lede, som jeg lide lige så meget af denne gang som sidst... Og mit vægt tab. Men denne gang er jeg jo klogere og ved at kg. nok skal komme og at de bliver et helvede at komme af med igen, så jeg bare skal tage det helt roligt... Vægten siger pt 3kg minus, men jeg syntes ikke længere maven vokser så hurtigt så det er jo dejligt.For jeg syntes lige det gik lige lovligt hurtigt...


Jeg er i dag 16+5, jeg kan se i mine gamle indlæg at jeg deromkring glædet mig over snart at være halvvejs... Det fatter jeg overhovede ikke en brik af, jeg syntes tiden rander...
Jeg har det lige som sidst at jeg ikke kan fatte at der kommer et barn ud af det...
Denne gang syntes jeg bedre at have styr på graviditets delen... Jeg er panisk ved tanken om at skulle føde og skubber hurtigt de tanker væk...

Ingen kommentarer: