mandag, juni 11, 2007

Fuld af held

Ja men det er også nu vi ska bruge det. For min lille søn skal operes på fredag. Vi skal indlægges allerede på torsdag. Pyha hvor jeg syntes det er hårdt bare tanken om fuld nakose kan virkelig få tårene frem..Men jeg er samtigdig vildt glad for at det kunne ske så hurtigt...

Nå men ellers er der bare sket så meget godt. Hans gulsol er næsten helt væk og jeg har nu en dejlig bleg baby...
Vi har købt huset. Og skal flytte den 1/7.. Så vi skal bruge vores sommerferie på at male.. Eller dvs. kæresten skal for jeg må ikke male da jeg ammer. Men vi har en masse familie der kommer og hjælper. Men det er også to huse der skal males. Både det vi bor i nu og det vi flytter hen i...

Ellers går vi og planlægger bryllup og barnedåb. Som vi skal have i aug. Vi glæder os rigtig meget og er ved at have styr på det hele... Jeg syntes vi for en rigtig fin og stor fest selv om vi laver den super billigt... Jeg tror det ender på 20000 med alt. Men vi skal også have 58 mennesker med.. Så det syntes jeg ikke er galt... Og vi skal ikke lave andet end lidt kaffe selv... Da barnedåbs delen skal foregå i vores have.. og resten tager vi ud og holder og skal intet lave ved. Jo vi skal købe drikke vare. Men det er da det mindste problem... (tyskland ligge jo ikke langt væk...)

Jeg syntes det er dejligt at tingene endelig lykkes for os..

2 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Puh, hvor må det være hårdt at sende sin lille baby i narkose. Håber det går rigtig godt - for både mor og barn.

Og held og lykke med resten af planerne!

Signe og Jan sagde ...

Håber operationen gik godt, og tilykke med det forestående bryllup og huskøbet.