tirsdag, januar 02, 2007

opdate 31+4

Ja i dag er jeg igang med min "ynglings" beskæftigelse. Det er at snakke med kommunen, banken, fagforeningen osv. Der er gået kuk i min dagpenge og de er ikke kommet, "dejligt" så nu går der min. en uge inden der er plus på kontoen. Det er da bare den største gang rod. Da jeg nu er sygemeldt skal jeg have sygedagpenge men pga. kommune sammenlægningerne er jeg nød til at ringe rundt og sikre mig at mine papirer er kommet det rigtige sted hen. Pyha... Lige nu venter jeg på min bankrådgiver skal ringe og at de skal ringe fra min akasse så lige nu kan jeg intet gøre før jeg har snakket med disse to...

Jeg må skrive en mave opdate en anden dag. Jeg er nød til at have styr på mit liv først...

1 kommentar:

lykkejægeren sagde ...

Ihhh, hvor tiden nærmer sig nu, hva :-)
Hjemme hos mig sker der desværre ikke det store af den slags praktiske gerninger - rudekuverterne hober sig op, men jeg håber jeg snart får lidt overskud til at få set på det...
Lad os snart høre hvordan det går med maven...