tirsdag, august 08, 2006

Skanningen


Som i kan se gik skanningen godt. Den lille er 33,7mm fra hoved til numse. Og det passer med 10+5 som også lægen mente jeg er henne det er en dag mere end mine egne beregninger, så det er jo fint. Den var meget livlig og vi så dette lille hjerte slå der ud af...
Det er meget meget syrealistisk at den er inde i min mave. Og at det virkelig er rigtig at den har det godt og lever. Jeg troede selv at det ville blive mere virkeligt når skanninge var overstået, men det er lige før det er blevet mere uvirkeligt.

Det har været en hård morgen jeg kastede op da jeg stod op og 3 gange inden vi kom ind til skanningen. Så det var et være rand på wcet... Nu er jeg godt bommet og tror jeg skal lidt ind på sofaen inden jeg skal igang med lidt rengøring...

2 kommentarer:

Majer sagde ...

Tillykke med den vellykkede scanning! Hvor ser "den" fin ud, som den ligger der på billedet ;-)

Frøkenhat sagde ...

Den er fin! Pas nu godt på dens mor - sofa-afslapning er hermed ordineret!